بھارتی اداکارہ ’وی وی دا‘ رشتہ ازدواج میں بندھنے کو تیار

ممبئی: بھارتی ٹیلی ویژن کی معروف اداکارہ ’وی وی دا کِرتی‘ دبئی میں مقیم اپنے دوست ’ورن مشرا‘ سے جلد رشتہ ازدواج کے بندھن میں بندھنے جا رہی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق اپنی خوبصورت اداؤں اور جاندار اداکاری سے بھارتی ڈرامہ انڈسٹری میں اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوانے والی اداکارہ ’وی وی دا کِرتی‘ اپنے بچن کے دوست ‘ورن مشرا‘ سے شادی کریں گیں۔

بھارتی اداکارہ نے اپنی باصلاحیت ادکاری کے جوہر دکھانے کے ساتھ ساتھ مختلف ٹی وی پروگرامز میں بھی کام کیا اور اپنے مداحوں سے خوب داد وصول کی، وی وی دا کرتی چھاشھن، عشق باز اور عشق کا رنگ سمیت متعدد پروگرمز میں نظر آئیں۔

بھارتی اداکارہ نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر جاری کررہ اپنے بیان میں کہا ہے کہ ورن میرا بچپن کا دوست ہے اور ہم ایک دوسرے کو بہت اچھی طرح سمجھتے ہیں، میری زندگی میں ایک نیا موڑ آرہا ہے جلد شادی کی بندھن میں بندھ جاؤں گی۔

انہوں نے کہا کہ برسوں سے ہم ایک دوسرے کو جانتے تھے لیکن ان دنوں ہمارے درمیان احساسات اور محبت مزید پروان چڑھے جس کے بعد ہم نے شادی کا فیصلہ کیا، تاہم ورن مشرا کی شریک حیات بننا میرے لیے فخر اور خوشی کی بات ہے۔

خیال رہے کہ شادی کے سلسلے میں ان دنوں اداکارہ بہت مصروف ہیں جبکہ شادی کی تقریب 15 مارچ کو دہلی میں سجے گی جس کے بعد بچن کے دو دوست رشتہ ازوراج میں بندھ جائیں گے۔

خیال رہے کہ سابق بالی ووڈ اداکارہ پریتی زنٹا بھی طویل عرصے تک امریکی بوائے فرینڈ جین گڈ انف کی محبت میں گرفتار رہنے کے بعد بالا آخر 29 فروری کے روز امریکی ریاست لاس اینجلس میں رشتہ ازدواج سے منسلک ہوچکی ہیں۔

علاوہ ازیں گذشتہ سال اداکارہ انوشکا شرما اور معروف کرکٹر ویرات کوہلی کی بھی شادی ہوئی جبکہ شادی کی رسومات اٹلی کے خوبصورت قلعہ میں ادا کیے گئے  جہاں جوڑے کے اہل خانہ بھی موجود تھے۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے