معروف امریکی فیشن ڈیزائنر کیٹ اسپیڈ گھر میں مردہ پائی گئیں

نیویارک : معروف امریکی فیشن ڈیزائنر کیٹ اسپیڈ گھر میں مردہ پائی گئیں، پولیس نے تحقیقات شروع کردی ہیں، خدشہ ظاہر کیا جارہا ہے کہ کیٹ نے خودکشی کی ہے۔

برطانوی ٹی وی کے مطابق فیشن ڈیزائنر اور تاجر خاتون نے نیویارک کے علاقے مین ہٹن کی رہائش گاہ پر کپڑے کا پھندہ بنایا اور لٹک گئیں، نیویارک پولیس نے کیٹ کی موت کو خودکشی قرار دیا تاہم تحقیقات جاری ہیں۔

پورٹس کے مطابق کیٹ اسپیڈ صبح 10 بج کر 20 منٹ پر واشنگٹن میں موجود اپنے گھر میں مردہ پائی گئیں۔ گھر کے ملازموں کے مطابق انہوں نے پھندا لگا کر اپنی جان لے لی۔

امریکہ کے فیشن ڈیزائنر کانسل کا کہنا ہے کیٹ اسپیڈ کی موت کی خبر انتہائی افسوسناک ہے، ان میں ایک خو بی تھی ، جس کا بے حد اثر نہ صرف امریکی فیشن تھا بلکہ  اس تصور پر بھی تھا کس طرح دنیا امریکی اشیا  دیکھتی ہے۔

اسپیڈ نے ڈیزائنر  سب سے پہلے صحافی  بشمول میڈمویسیل میگزین  میں ایڈیٹر کے طور پر کام کرتی تھی پھر  1993 میں اپنے شوہر اینڈی اور  بیرونی سرمایہ کاروں کی مدد سے  اپنے فیشن لیبل کا آغاز کیا۔

خیال رہے کہ 55 سالہ فیشن ڈیزائنر کیٹ اسپیڈ کی 1990 میں اپنے ہینڈ بیگز کی کلیکشن شاندار مقبولیت کی وجہ بنی، امریکا میں  ان کی کمپنی ’کیٹ اسپیڈ نیویارک‘ کی قریب 140 آؤٹ لیٹس  جبکہ دنیا بھر میں 150 آؤٹ لیٹس  موجود ہیں۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے