ریحام کی کتاب سیاست پر نہیں دو خاندانوں پر لکھی گئی ہے، کپیٹن (ر) صفدر

اسلام آباد : سابق وزیراعظم نواز شریف کے داماد کیپٹن (ر) صفدر کا کہنا ہے کہ پرویزمشرف پاکستان نہیں آئیں گے، ریحام کی کتاب سیاست پر نہیں دو خاندانوں پر لکھی گئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق مسلم لیگ ن کے رہنما اورسابق وزیراعظم نواز شریف کے داماد کیپٹن (ر) صفدر نے احتساب عدالت میں میڈیا سے گفتگو میں ریحام خان کی کتاب پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا دوخاندانوں میں علیحدگی ہوئی اورخاتون نےکتاب لکھی، یہ کتاب سیاست پرنہیں لکھی گئی۔

کیپٹن (ر) صفدر کا کہنا تھا کہ جس شخص میں غلطی ہوتی وہ چھپتا پھرتا ہے، ماضی میں بھی خواتین نے کئی کتابیں لکھیں، کتاب پر کچھ نہیں کہوں گا میں نے نہیں پڑھی۔

پرویزمشرف کے حوالے سے نواز شریف کے داماد نے کہا کہ پرویز مشرف پاکستان نہیں آئیں گے، اس کو پتہ ہے، انہوں نے آئین توڑا، پرویز مشرف نے حاضر سروس آرمی چیف کو گرفتار کیا اور ایک منتخب وزیراعظم کو گھر بھیجا۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ مشرف ایک قانون سےبچ بھی گئےتوفوج کےقانون میں پکڑے جائیں گے۔

یاد ریے چند روز قبل نواز شریف کے داماد اور رہنما ن لیگ کیپٹن (ر) صفدر نے کمرہ عدالت میں صحافیوں سے غیر رسمی بات چیت کرتے ہوئے کہا تھا کہ جے  آئی ٹی میں پیشی پر انہوں نےپوچھا پاناما کیا ہے، میں نے جواب دیا پاناما 58 ٹو بی ہے ، سخت سوالات اورپریشر ڈال کروعدہ معاف گواہ بنانے کی کوشش کی گئی۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے