وہ بچہ جو آج بالی ووڈ کا بڑا نام ہے

ممبئی: بالی ووڈ اور شوبز انڈسٹری سے وابستہ شخصیات مداحوں کے ساتھ رابطہ رکھنے کے لیے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر متحرک نظر آتی ہیں تاکہ وہ اپنی ماضی، حالیہ اور مستقبل کی اپ ڈیٹس شیئر کرسکیں۔

ان شخصیات کی جانب سے وقتاً فوقتاً سوشل میڈیا پر تصاویر اور ویڈیوز شیئر کی جاتی ہیں جن کا مقصد مداحوں کے ساتھ رابطہ رکھنا اور انہیں اپنے کام یا زندگی سے متعلق آگاہی دینا ہوتا ہے۔

کسی بھی اداکار یا معروف شخصیت کی سوشل میڈیا پوسٹ کو مداح اس انداز سے سرہاتے ہیں کہ بعض اوقات وہ چیز یا تصویر  اس قدر وائرل ہوتی ہے کہ کروڑوں لوگ اس تک رسائی حاصل کرلیتے ہیں۔

آج ہم بات کررہے ہیں بالی ووڈ کے اُس اداکار کی جس پر دہشت گردی کا مقدمہ چلا اور اُسے متعدد مقامات میں جیل کی سلاخوں کے پیچھے بھی جانا پڑا۔

جب یہ تصویر سوشل میڈیا پر شیئر کی گئی تو صارفین اس بچے کو پہچان نہ سکے مگر یہ جھنجھٹ آج کے معروف اداکار نے خود ہی پوری کردی۔

دراصل سنجے دت نے دو روز قبل اپنے والد سالگرہ کے موقع پر پرانی تصویر شیئر کی جس میں انہوں نے اداس ہوتے ہوئے اپنے والد سنیل دت کو مخاطب کیا اور لکھا کہ ’آپ میرے اندر زندہ ہیں، سالگرہ بہت مبارک ہو‘۔

کچھ دن قبل بھی سنجے دت نے ایک تصویر شیئر کی تھی جس میں اُن کا کہنا تھا کہ ’کاش آج آپ زندہ ہوتے اور مجھے آزاد انسان کی حیثیثت سے دیکھ رہے ہوتے‘۔

واضح رہے کہ سنجے دت کی زندگی پر بننے والی فلم سنجو کا ٹریلر جاری ہوچکا جس میں اُن کا کردار رنبیر کپور کررہے ہیں، اس فلم میں منا بھائی کی زندگی کے تمام کرداروں کو دکھایا گیا ہے۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے